niedziela, 26 października 2014

Zupa ze świeżych podgrzybków


SKŁADNIKI:

  • 10 świeżych grzybów leśnych - podgrzybków
  • 1 mała cebula. 
  • olej
  • łyżka masła
  • 2 ziemniaki
  • rosół drobiowy lub warzywny
  • pieprz
  • sól
  • pół szklanki śmietanki 18%
  • natka pietruszki
WYKONANIE:

Grzyby oczyściłam, pokroiłam w plastry i podsmażyłam na oleju wraz z cebulką. Pod koniec smażenia dodałam masło. Następnie dolałam rosół i wrzuciłam pokrojone w kostkę ziemniaki, całość popieprzyłam pieprzem z młynka. 
Smietankę wlałam do kubka, posoliłam i dodałam do niej odrobinę wywaru z gotujących się grzybów. Przemieszałam śmietankę, mastępnie wolno dodałam ją do gotującej się zupy. Całość ponownie przemieszałam. Kiedy ziemniaki w zupie zmiękły, dodałam łyżkę natki pietruszki. Wykładając zupę na talerze ponownie posypałam natką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz