niedziela, 26 października 2014

Sałatka z kukurydzą, pieczonym kurczakiem i owocem persymony

Sałatka z kukurydzą, pieczonym kurczakiem i owocem persymony
Składniki:

  • 1 owoc kumkwatu (persymony)
  • 1 puszka kukurydzy
  • pół  pieczonego kurczaka
  • 4 czubate łyżki majonezu
  • łyżeczka sosu worcestershire
  • pieprz
  • sól
  • natka pietruszki
  • dodatkowo grzanki z oliwą z pszennego pieczywa
WYKONANIE:

Tradycyjnego pieczonego kurczaka z majerankiem oddzieliłam od kości, pokroiłam w drobną kostkę, odkładając kawałek ładnej piersi ze skórą.
Do poszatkowanego mięsa dodałam kukurydzę, pół owocu kumkwatu drobno pociętego w kosteczkę, majonez, sól, pieprz, sos worcestershire - wszystko wymieszałam.
Pozostałe mięso z kurczaka pocięłam na wąskie plastry i rozłożyłam na talerzach w kształcie wachlarza. To samo zrobiłam z drugą połówką persymony. 
Pszenne pieczywo pokrojone w cienkie plastry przesuszyłam w piekarniku, wyłożyłam na talerze i polałam oliwą.
Na koniec, gdy na talerzach znalazły się już plastry kurczaka, kumkwatu i grzanki, wyłożyłam obok sałatkę z kukurydzą, posypałam świeżą natką pietruszki. Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz