sobota, 22 listopada 2014

Sałaty mieszane z serem kozim, granatem i pomarańczami

Sałaty mieszane z serem kozim, granatem i pomarańczami

Składniki; 


  • garść szpinaku baby
  • mieszanka sałat (radichio,dębowa, strzępiasta)
  • 1 pomarańcza bez skóry
  • pół owocu granatu
  • 1 ser kozi - roladka
  • 1 łyżka nasion słonecznika
  • sól
  • pół łyżki octu winnego czerwonego 
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • syrop klonowy
Wykonanie:


  • Pomarańczę obrałam ze skóry odcinając jednocześnie białą błonkę. Pokroiłam ją na ćwiartki, a te w plasterki.
  • Z granata wydobyłam pestki.
  • Ser przekroiłam wzdłuż, a potem każdą połówkę pocięłam na plasterki
  • Sałaty i szpinak wymieszałam w dużej misce, dodałam do nich sól, ocet winny i oliwę.
  • Przyprawione sałaty przełożyłam na talerze, wyłożylam na nie pomarańcze, granaty i ser kozi.
  • Całość polałam syropem klonowym i posypałam zianami słonecznika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz