piątek, 9 stycznia 2015

Panierowane roladki z kurczaka z farszem z suszonych pomidorów i sera camembert - delikatne i soczyste

Na świątecznym półmisku porcjowanych mięs znalazły się panierowane roladki z kurczaka z suszonymi pomidorami i camembertem. Ser pięknie wypływał z wnętrza mięsa, a pomidory z oliwy nawilżyły mięsko od środka. Całość była idealna.
Świąteczny półmisek porcjowanych mięs, panierowane roladki z kurczaka i roladki w wędzonej szynce
Panierowane roladki z kurczaka z farszem z suszonych pomidorów i sera camembert - delikatne i soczyste

Składniki na 4 roladki:
  • 2 małe piersi kurczaka
  • 8 suszonych pomidorów w zalewie z oliwy lub oleju
  • 4 duże plastry sera camembert
  • 1 jajko
  • sól
  • pieprz
  • bułka tarta i mąka do panierowania
  • olej
WYKONANIE:
  • Piersi kurczaka rozcięłam wzdłuż, tworząc 2 płaty z każdego kawałka mięsa.
  • Każdy płat lekko rozbiłam tłuczkiem, posoliłam i popieprzyłam
  • Na środku każdej porcji mięsa ułożyłam po 2 pomidory, nie odsączając ich mocno z oliwy. Dodałam po grubym, dużym plastrze  camemberta.
  • Teraz starannie zwinęłam roladki, lekko wyciekała z nich oliwa.
  • Przygotowałam trzy płaskie talerze, na jednym rozmąciłam widelcem jajko z łyżką wody, na kolejny wysypałam mąkę, a na trzeci bułkę tartą.
  • Zwinięte piersi kurczaka dokładnie obtoczyłam w mące, następnie w rozmąconym jajku i bułce tartej.
  • Roladki smażyłam na patelni do zezłocenia się panierki, następnie przełożyłam je na blachę do pieczenia i podpiekłam w nagrzanym piekarniku w 160' przez 10 minut.
  • Gotowe i pyszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz