sobota, 10 stycznia 2015

Sałatka z mango i mozzarelli - świetne połączenie!!



Kto lubi w połączenia wytrawnych smaków z owocami, ta sałatka jest dla niego. Prosta, ale pyszna przekąska moim kubkom smakowym bardzo przypadła do gustu. Zaserwowałam ją podczas wieczoru sylwestrowego. myślę, że była trafionym starterem.
Sałatka z mango i mozzarelli - świetne połączenie!!


Składniki dla 2-4 osób:

  • 1 kulka sera mozzarella 125g
  • 1 dojrzałe mango
  • garść wyprażonych na suchej patelni orzechów włoskich
  • 3 łyżki oleju arganowego /(może być oliwa z oliwek)
  • 1/2 łyżeczki soku z cytryny
  • szczypta soli
  • 1 łyżka miodu
Wykonanie:


  • Mango obrałam ze skóry, wycięłam pestkę i pokroiłam w centymetrowej grubości plastry.
  • Mozzarellę przekroiłam wzdłuż i także pokroiłam w plastru
  • Ser i owoc ułożyłam na przemian na półmisku
  • Olej arganowy o orzechowym posmaku (można go zastąpić oliwą z oliwek lub olejem z pestek dyni) wymieszałam z miodem, solą i odrobiną soku z cytryny. 
  • Tak przygotowanym dressingiem polałam moją sałatkę.
  •  Na koniec posypałam ją orzechami włoskimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz